In verband met de privacy noemen wij geen namen van onze klanten. Mocht je in contact willen komen met één van onze klanten, dan leggen we het verzoek bij onze klant voor en na goedkeuring verstrekken we de contactgegevens.

 

Vrouw, 39 jaar, teamleider 

  • “Inmiddels ken ik 3 mensen die bij Theo een traject hebben gelopen. Zijn methodiek en zijn stijl van coachen helpt enorm. The0 geeft informatie en daardoor inzicht, coacht, geeft handvaten die je kunt blijven gebruiken. Dit gun je iedereen!
  • Wat ik knap vind na 3 trajecten bij 3 verschillende mensen, is dat de methodiek nagenoeg hetzelfde is en van hoge kwaliteit, maar wel op maat van de klant: van bouwvakker, ingenieur of leidinggevende, Theo biedt iedereen het juiste, op het juiste niveau.”

 

Man, 51 jaar, facilitair manager

  • “Het gaat goed met mij, ik heb het afgelopen jaar ontzettend veel over en van mijzelf geleerd dankzij jouw deskundige begeleiding. Een hele mooie vind ik dat mijn collega’s zelf aangeven dat zij zien dat ik ben veranderd in positieve zin. Mijn versie 2.0 is echt beter!”
  • Klant was reeds enkele weken uitgevallen met burn-outklachten en kwam niet verder. Via doorverwijzing door de bedrijfsarts kwam cliënt bij ons terecht. Voortaan op je “eigen stoel” blijven zitten, helpt enorm.

 

Vrouw, 55 jaar, leerkracht

  • Het gaat nog steeds heel goed met mij. De verkregen inzichten en keuzes die ik -mede dankzij jou- gemaakt heb, vallen als puzzelstukjes in elkaar en zijn van onschatbare waarde voor mij. Ik wil je enorm bedanken voor je fantastische begeleiding.
  • “Als je zo’n feedback krijgt na een training, dan ben je alleen maar blij dat je een korte periode in het leven van iemand anders, iets hebt kunnen betekenen”, aldus Theo Mommers

 

Man, 55 jaar, bedrijfsleider

  • Hij meldde zich de afgelopen 12 maanden regelmatig ziek, soms een paar dagen, soms een week, met vage lichamelijke klachten. De eigenaar van het bedrijf vond het tijd om te investeren in een individuele training.
  • Door een uitgebreide persoonsanalyse kreeg de cliënt het inzicht dat hij de verkeerde functie uitoefende, maar nog belangrijker hij kreeg inzicht welke functie beter bij hem zou passen. Hij maakte vervolgens nieuwe keuzes.

 

Vrouw, 54 jaar, hoofd inkoop

  • “Ik heb deze week iets bewezen, dat ik voor die tijd niet voor mogelijk had gehouden. Jij hebt mij inzichten gegeven waardoor ik mij beter snap. Je hebt dat aan een grote theoretische kapstok gehangen, die ik zowaar snap, die kapstok dus. Je hebt het stap voor stap, met geduld gedaan, zodat alles tijd had om te landen en wortel te schieten. Je hebt me aan de juiste personen geknoopt, heel indrukwekkend vond ik dat. En dat alles in een ontspannen en vertrouwde setting. Dankjewel.”
  • Klant had al jaren diverse medische problemen. Nu kwamen er ook nog eens burn-outklachten bij. De aanpak bestond vooral uit het herkennen en benutten van emoties in plaats van het onderdrukken daarvan.

 

Man, 50 jaar, hoofd financiën

  • Hij werkte nog maar 75% en was regelmatig ziek, vermoeid en lusteloos. Volgens de HR manager speelde er veel in de privé-situatie. Met lifestyle coaching kwam de energie terug en dankzij een familie-opstelling werden emoties vanuit het verleden effectief opgeruimd. Na 6 intensieve sessies van meer dan 3 uur, ging de man weer 100% aan de slag.
  • Klant was een goed voorbeeld van iemand die nogal wat voor zijn kiezen had gekregen. Maar zoals Hans Selye destijds zei: “it isn’t stress that kills us, it’s our reaction to it”.

 

Vrouw, 45 jaar, accountant

  • Onze klant was al 9 maanden thuis en boekte geen progressie. Na een grondige analyse van het werk en de thuissituatie werden diverse interventies uitgevoerd. Na 2,5 maand ging ze weer aan de slag.
  • De doorbraak kwam door de combinatie van het aanleren van nieuwe denktechnieken, communicatieve vaardigheden, emotietherapie, systemisch- en energetisch werken. Toen ze weer 100% aan het werk was, koos ze ervoor om nieuw werk te gaan zoeken in goed overleg met haar werkgever. Dat is inmiddels ook gevonden.

 

Man, 42 jaar, advocaat

  • Klant was de eigenaar van een klein advocatenkantoor. Hij was vaak moe en ontmoette The Human Battery Company op kantoor bij Tribes en raakte meteen geïnspireerd. De balans tussen werk en privé was zoek.
  • De aangereikte praktische tools waren voldoende om ervoor te zorgen dat onze klant niet uitviel. Hij was er op tijd bij, kreeg de tools aangereikt en ging ermee aan de slag.

 

Vrouw, 37 jaar, docent HBO

  • Zij was al 6 maanden uitgevallen met burn-out. Na een grondige probleemanalyse, waarbij o.a. systemisch werken werd toegepast, zorgde lifestyle coaching, mindfulness en NLP voor andere denkpatronen. Het resultaat was dat de klant na 8 weken weer 100% aan het werk was.
  • Er zijn wel in overleg met de leidinggevende aanpassingen gedaan in het takenpakket, zodat de balans tussen energiegevers en energievreters in het werk aanzienlijk verbeterd kon worden.

 

Man, 37 jaar, salesmanager

  • Op een vrijdagmiddag ontplofte onze klant op kantoor. Het meubilair vloog alle kanten op. Collega’s schrokken enorm, omdat de klant altijd een rustige, bedachtzame indruk maakte.
  • Gedurende 4 weken hebben we in totaal 8 dagdelen besteed aan hoe hij beter kon omgaan met stressfactoren. Het was voor hem een openbaring om voortaan de emoties te gaan benutten in plaats van te onderdrukken. Ook fijn voor het thuis.

 

Vrouw, 50 jaar, directie secretaresse

  • Zelf had onze klant de indruk dat ze geen burn-out had. Toch liet de test zien dat er wel degelijk sprake van burn-outklachten was. Het bleek een bore-out te zijn.
  • Toen de lat op alle terreinen wat hoger werd gelegd, kwam de energie helemaal terug.  Ze had bv. in het verleden topsport beoefend.

 

Man, 41 jaar, partner adviesbureau

  • Zijn zakenpartner belde ons dat het niet zo goed met hem ging. Minder presteren, vaker moe, snel geïrriteerd, veel lichamelijke klachten. Onze klant ontdekte dat hij een extreem groot verantwoordelijkheidsgevoel had.
  • Hij leerde hoe dat is ontstaan en hoe hij er efficiënter mee kan omgaan. Hij is gelukkig niet uitgevallen, hij kreeg tijdig de tools in handen om het tij te keren.

 

Vrouw, 61 jaar, directeur

  • Klant was vooral veel en vaak moe. De markt was slecht en de druk om te presteren nam toe. Een uitgebreide analyse van de dagbesteding en weekpatroon leidde ertoe dat het weekprogramma werd aangepast: Minder sporten en meer ontspannen. Resultaat beter slapen.
  • Natuurlijk hebben we ook aandacht besteed om te leren anders met druk om te gaan. Vooral door het verbeteren van het contact met opdrachtgevers en prospects. “Ik heb wijze levenslessen geleerd en daar ben ik dankbaar voor”.

 

Man, 63 jaar, gemeente ambtenaar

  • Al enkele maanden thuis, toen de bedrijfsarts aangaf dat het tijd werd voor een hersteltraining. Onze klant wil de komende jaren zeker nog lekker werken, maar zat nu niet goed in zijn vel.
  • Na een grondig persoonlijkheidsonderzoek (DNA, MBTI, Drijfveren, HD) kwam het inzicht in wat voor soort werk onze cliënt energie kreeg. Dat leidde tot aanpassingen op de werkplek. Klant zal het pensioen gaan halen.

 

Man, 36 jaar, technisch ingenieur

  • Klant was al 3 maanden thuis en voelde geen vooruitgang. De werkgever was niet overtuigd dat er sprake was van burn-out. Op ons advies is opnieuw de diagnose door professionals gesteld.
  • Daarna investeerde de werkgever in een hersteltraining. Hij heeft vooral geleerd om vaker nee te zeggen, hij kon voortaan stoppen met piekeren als hij dat wilde en ging vooral ook meer genieten.

 

Man, 42 jaar, hoofd afdeling customer support

  • Toen onze klant zich ziek meldde, kreeg hij direct een vaststellingsovereenkomst opgestuurd. Dat verergerde het ziektebeeld. De hersteltraining begon met pure praktische ontspanning en de focus op goed slapen.
  • De analyse van de match tussen omgeving en persoonlijkheid maakte duidelijk dat de talenten in de huidige baan onvoldoende uit de verf kwamen. Inmiddels heeft onze klant nieuw werk gevonden en blaakt hij van energie.