IK WIL MEER ENERGIE, BETER PRESTEREN EN WEER LEKKER IN MIJN VEL ZITTEN

Je bent nog steeds aan het werk, maar er komt steeds minder uit je handen. Je zoekt naar meer energie. Misschien ben je al naar de huisarts geweest en heb je bloed laten prikken. Er is niets gevonden. Familie en vrienden komen met tips variërend van hardlopen, een dieetadvies of een meditatie-app. Wat is wijsheid?

MEER ENERGIE, BETERE PRESTATIES

De kern van ons 1-op-1 coachtraject ‘MIJN BATERIJ OPLADEN’ gaat over zaken, waar jij nooit bij stilstaat of denkt dat je er zelf weinig invloed op hebt. Maar het tegendeel is waar. We focussen op 5 thema’s, die in samenhang elkaar versterken. Je gaat bouwen aan een stevig fundament voor meer energie, betere prestaties (en minder verzuim).

  • Thema 1: BETER SLAPEN

Veel mensen denken dat ze goed slapen. Maar als je doorvraagt, dan blijkt dat helemaal niet het geval. Goed slapen is misschien wel het allerbelangrijkste om je batterij op te laden. En je kunt zelf ontzettend veel doen om beter te slapen zonder naar medicijnen te grijpen.

  • Thema 2: GEEN GEPIEKER

Gezond nadenken, dat wil iedereen. Maar het kan overgaan naar onnodig veel piekeren, waarbij je hoofd overuren maakt. Piekeren levert weinig concreets op, je verliest wel veel energie want je hersenen verbruiken 40% van je beschikbare energie. Stoppen met piekeren kun je leren.

  • Thema 3: ECHT ONTSPANNEN

Ontspanning is voor velen ‘leuke dingen doen’. Vaak is dat gewoon ‘werkachtig’. Als je je een beetje gaat verdiepen in ontspanning, dan realiseer je je dat ook daar veel winst is te behalen. En het grappige is, dat je door echt te ontspannen best veel geld kunt besparen.

  • Thema 4: MEER BEWEGN

Die sportschool is misschien niets voor jou en een bepaalde sport doen, kan eigenlijk ook niet meer door wat fysieke belemmeringen. Toch kan iedereen meer bewegen. Je gaat iets doen wat 100% bij jou past. We hebben ervaren dat er voor iedereen mogelijkheden zijn.

  • Thema 5: SLIM ETEN

Wat en wanneer je eet en drinkt is cruciaal voor het functioneren van je gehele lichaam. Met slimme voeding kun je veel bereiken: meer energie enerzijds of minder last van stressverschijnselen anderzijds. Het gaat over je voedingspatroon, voedingsstoffen, vitaminen, mineralen, kruiden en aminozuren

RESULTAAT IN 6 WEKEN

Als je gaat googelen, vind je misschien wel tientallen methoden, oefeningen, tips en tools op deze thema’s. Vaak zie je door de bomen het bos niet meer. Op basis van ruim 15 jaar ervaring met 1-op-1 burn-out herstel- en performance programma’s hebben wij de meest effectieve tools voor dit programma geselecteerd. Je gaat elke week gericht aan de slag met 1 thema. Zo bouwen we het op. Juist de combinatie van de 5 thema’s garandeert het beste resultaat.

COVID19, HARTFALEN EN KANKER

Maar het kan ook zijn, dat je momenteel aan het revalideren bent na een vervelende medische aandoening zoals bv. hartfalen, kanker of COVID19. Je hebt de behoefte om al het mogelijke te doen om meer energie te hebben. Ook dan is het volgen van dit 1-op-1 coachtraject een uitstekende aanvulling op de bestaande behandelingen.

Registration for : IK WIL MEER ENERGIE, BETER PRESTEREN EN WEER LEKKER IN MIJN VEL ZITTEN

[contact-form-7 404 "Not Found"]
MEER WETEN?

Share This Course